Maseczka liftingująca z pijawek

Wykorzystaj właściwości terapeutyczne pijawek do łagodzenia różnorodnych dolegliwości zdrowotnych. Zabieg pijawkami lekarskimi to starożytna terapia, która od wieków znana jest ze swoich właściwości leczniczych. Pijawki wydzielają specjalne substancje, które mogą pomóc w redukcji stanów zapalnych, poprawie krążenia krwi i złagodzeniu bólu.Ugryzienie pijawki jest praktycznie bezbolesne, bo produkuje ona jednocześnie m.in. substancje, które znieczulają skórę, powodują rozszerzanie się naczyń oraz hamują proces namnażania się bakterii.

Zapewnimy Tobie komfortową i bezpieczną procedurę, podczas której pijawki zostaną starannie umieszczone na wybranych obszarach ciała. Dzięki temu zabiegowi możesz cieszyć się relaksem, redukcją napięcia oraz poprawą ogólnego samopoczucia. Po zabiegu, z pijawki wyciskana jest krew pacjenta zmieszana z krwią pijawki. Jest ona bogata w substancje odżywcze, upiększające, odmładzające (elastaza, kolagenaza, hiluronidaza), hormony (estradiol, DHEA), serotoninę.Maseczka na twarz z tej substancji działa liftingująco i odżywczo na skórę. Substancje aktywne cechują się bardzo dobrą przenikalnością do głębokich warstw naskórka działając jednocześnie złuszczająco na martwe komórki naskórka w warstwie zewnętrznej. Już po pierwszym zabiegu skóra staje się napięta, nawilżona i jedwabiście gładka.

Maseczka LIFTINGUJĄCA z pijawek 60 min

Wskazania

choroby krążenia: Pijawki lekarskie wydzielają substancje, które działają rozrzedzająco na krew, co może pomóc w leczeniu stanów zakrzepowych, miażdżycy oraz nadciśnienia tętniczego.
bóle stawów i mięśni: Substancje zawarte w ślinie pijawek mają właściwości przeciwbólowe i przeciwzapalne, co może przynieść ulgę osobom cierpiącym na bóle stawów, zapalenia stawów czy zapalenia mięśni.
leczenie ran i blizn: Pijawki lekarskie wydzielają enzymy, które pobudzają krążenie krwi i przyspieszają proces gojenia się ran oraz redukcji blizn
problemy trawienne: Hirudoterapia może być stosowana w leczeniu chorób jelitowych, takich jak wrzody żołądka, zapalenie trzustki czy zaparcia, poprzez stymulację procesów trawiennych i przeciwbólowe działanie pijawek
migreny i bóle głowy: Dzięki właściwościom przeciwbólowym, pijawki lekarskie mogą pomóc w łagodzeniu migren oraz innych bólów głowy